Банкомат "з'їв" гроші, а банк не реагує: клієнти ПриватБанку скаржаться на роботу техпідтримки.


Користувачі Приватбанку стикнулися з серйозними проблемами у доступності служби підтримки клієнтів. Про це повідомила одна з клієнток банку на порталі Мінфін.
Залежно від звіту клієнтки, зателефонувати на гарячу лінію 3700, яка має працювати цілодобово, практично неможливо, і обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть через кілька днів очікування.
Крім того, жінка висловила занепокоєння через недосконалість автоматизованих систем підтримки у вирішенні нестандартних проблем клієнтів.
За словами клієнтки, чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога у додатку Приват24 працюють за шаблоном і не є ефективними у різних ситуаціях, наприклад, при збоях у банкоматі під час внесення готівки.
"Людина залишається наодинці зі своєю проблемою. Це дуже тривожно", - зауважила жінка, яка стикнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона підкреслила, що готівка була прийнята, але кошти не надійшли на рахунок.
Клієнтка банку запитує, чи здійснюється контроль над роботою служби підтримки, чи дотримується банк стандартів обслуговування своїх клієнтів і чи взагалі працює з відповідальністю як цивілізована фінансова установа.
Клієнтка банку питає, чи означає це, що банк просто хоче отримати гроші, але не згадує про відповідальність, як це робили радянські департаменти.
Нагадаємо, що ПриватБанк знову відкрив свої сервіси для підприємців.
Читайте також
- Захисники, медики, вчителі: хто найчастіше отримує іпотеку за програмою єОселя
- США утримують лідерство у світовому експорті скрапленого природного газу
- Банки фіксують зростання попиту населення на кредити
- Ваучери на навчання: названі найпопулярніші професії
- "Не за наш рахунок": Китай попередив про наслідки укладання угод зі США
- Тарифи Трампа вплинули на відносини між країнами Перської затоки та Азії